Statutární město Ostrava - platební portál

FAQ

Potvrzení platby:

Dobrý den,

Vaše platba za komunální odpad ve výši 498,00 Kč, VS: 1160000000, SS: proběhla úspěšně.

Dotaz:

Dobrý den,

prosím mohli byste mi sdělit, zda vám došla platba za komunální odpad? Platba odešla z mého účtu přes platební portál Magistrátu Města Ostravy. Ptám se proto, protože v den uskutečnění platby mi přišel email, že platba proběhla úspěšně a v následující dny mi chodí, že platba nebyla provedena. Z účtu mi odešlo 498 kč a dosud se nic nevrátilo.

Takže se táží, zda je vše v pořádku.

Děkuji.


Dobrý den,

Vaše platba za komunální odpad ve výši 498,00 Kč, VS: 1160000000, SS: nebyla provedena.
Tato zpráva je generována automaticky, prosíme, neodpovídejte na ni.


Odpověď:

Vážení poplatníci,

při platbě místního poplatku přes platební portál PayU může dojít k situaci, kdy Vám přijde potvrzení o provedení platby a následně druhý den e-mail s informací o neprovedení platby. K tomuto dochází v případě, kdy transakci přerušíte, nebo se vrátíte o krok zpět a poté ji dokončíte. Peníze přesto odejdou a jsou připsány na účet Magistrátu města Ostravy.

Rovněž si můžete zkontrolovat svůj bankovní výpis, zda ke stažení peněžních prostředků došlo, či nikoliv.